Weboldalunk sütiket (cookie) használ. Az oldal történő továbbnavigálással tudomásul veszi és elfogadja ezek használatát. Elfogadom
Menü

Vásárlási feltételek

1. Regisztráció

Felhasználónak első lépésben regisztrálnia szükséges. A webshopból csak jóváhagyott regisztráció után lehet vásárolni. Ennek indoka, hogy a termékek orvosi tanács és felügyelet nélkül legfeljebb 3 hétig alkalmazhatóak! A 3 hétre rendelhető maximális zacskószám(adag) 105 db.

Amennyiben 3 hét elteltével is kívánja termékeinket fogyasztani, úgy az orvosi konzultáció  kötelező!  Az első 15 perces konzultáció ingyenes.

További konzultációs díjat/díjakat az orvos határozza meg. A Medfood Kft. rendelkezik szerződött orvosokkal illetve kérés esetén az Ön által javasolt orvossal felvesszük a kapcsolatot.

Regisztráció során az űrlapot a Felhasználó tényleges adatainak megfelelően kell kitölteni.

A jóváhagyott regisztrációról visszajelző üzenetet küld webshopunk, ezután történhet meg a bejelentkezés az üzenetben magadott módon. A Felhasználó fiókjában ellenőrizheti, módosíthatja személyes adatait.

 

2. A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét és lehetőséget biztosít a szállítási költség megtekintésére. Felhasználónak lehetősége van bármikor visszalépni és javítani az adatbeviteli hibákat.

Felhasználó „pénztár” gombra történő kattintással véglegesítheti a rendelését.

A véglegesítés során a Felhasználó kiválasztja a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

3. Fizetési módok:

Webáruházunkban történő vásárlások alkalmával az alábbi fizetési módok választására van lehetőség:

  • banki előreutalás: ha a pénztárnál a Banki előreutalást választja, akkor a visszaigazoló email-ben megküldött szállítólevél alapján kell egy banki utalást indítania a Medfood Kft.  OTP Bank-nál vezetett 11742173-20174972 sz. számlájára. Az utalásnál szükséges feltüntetni a megrendelés azonosítóját, melyet a visszaigazoló email szintén tartalmaz. Az átutalás beérkezése után azonnal postázzuk a terméket, melynek átfutási ideje 2-4 munkanap.
  • utánvételes vásárlás: utánvételes vásárlás esetén a megrendelés teljes vételárát a szállítási költséggel együtt a futárszolgálat munkatársának kizárólag készpénzzel fizetheti ki a küldemény átvételekor
  • Amennyiben bankkártyával szeretné megrendelését kifizetni, ehhez a Simple által biztosított biztonságos online bankkártyás fizetési megoldást nyújtjuk vásárlóinak, amelyet a rendelés folyamatának a végén tud kezdeményezni. Az átvételi pontokon helyben bankkártyás fizetésre nincs lehetőség, ezért kérjük, vegye igénybe online bankkártyás fizetési szolgáltatásunkat! Az Ön kártyaadatait az információáramlás alatt SSL titkosítás védi.

            bővebb információ :     http://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf

Simple Vásárlói tájékoztató

  • készpénzes fizetés : Telephelyen történő átvétel esetén.

4. Szállítás módok

  • Fürgefutár szállítás esetén:  Csomagját a Fürgefutár / GLS futárszolgálat munkatársai szállítják ki. Email-ben küldenek információt a kiszállítás pontos időpontjáról és a lehetséges időpont egyeztetésekről.
  • GLS Csomagpont : A vevőink kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol  készpénzes, egyes helyeken kártyás fizetés is biztosított. A GLS CsomagPontok, olyan  jól megközelíthető helyeken találhatók, mint például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. Ezen szállítási mód bejelölése után, kiválaszthatja az Önnek legjobban megfelelő átvételi helyet.
  • Budapest Gyorsfutár (nyáron) :Csomagját  a Villám 7 futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Önnek légkondicionált gépjárműben. Kiszállítás  pénteken történik! Csütörtök 15 óráig leadott rendelés esetén.
  • Dunaharasztin  személyes átvétel  :​   A leadott rendeléseket  előre egyeztetett időpontban  Andolinova Kft. 2330 Dunaharaszti Némedi út 100.. alatt személyesen lehet átvenni. Tel: 06-30-884-1882

A házhoz szállítás díja: a megrendelés értékétől és a szállítás módjától függően Magyarország területén:

1 – 50.000 Ft rendelés összegéig:

max.  2.500 Ft szállítási költség

50.001 - 60.000 Ft rendelés összegéig:

max. 1.000 Ft szállítási költség

60.000 Ft feletti rendelés

ingyenes

A szállítási költség minden esetben a ténylegesen kiszállított áruérték alapján kerül megállapításra, csomagolási költséget nem számítunk fel.

 

  5. Kiszállítási idő

A szállítási határidő attól függ, hogy milyen szállítási módot szeretne igénybe venni a megrendelés átvételéhez. A készleten lévő termékek esetében a kiszállítást 2-10 munkanapon belül tudjuk teljesíteni a megrendelést követően.

6. A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 2 munkanapon belül megtörténik.

7. Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a kiszállítással kapcsolatos információkról. Egyeztetés, kérdés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy írjon e-mailt.

8. A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

9. A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza! Mivel  üzletünk  kizárólag webshopként üzemel, így személyes átvételre nincs lehetőségünk! A visszaküldésre szánt árut kizárólag csomagküldeményként tudjuk átvenni. A visszaküldött áru ellenértékét a vevő által megadott számlaszámra tudjuk visszautalni 5 munkanapon belül!

10. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

11. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

12.Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

13.Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz az értesítés emailen 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak a "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben az info@medfood.hu-ra eljutatott kérelemmel van lehetőség.

Keresés