Weboldalunk sütiket (cookie) használ. Az oldal történő továbbnavigálással tudomásul veszi és elfogadja ezek használatát. Elfogadom
Menü

Fenntartó fázis

Ön befejezte a 4. fázist, és elérte a kívánt testsúlyt smiley

Ebbena fázisban már csak arra ügyeljen, hogy megtartsa az elért testsúlyát.

Mostantól ismét hozzáadhat szénhidrátokat a vacsorához: 3-4 burgonya vagy 3-4 merőkanál teljes kiőrlésű gabonatermék (pl. barna rizs, teljes kiőrlésű bulgur, teljes kiőrlésű tészta, quinoa, kuszkusz, több mint 2,1 gramm / 100 gramm rosttartalommal).
Próbáljon arról gondoskodni, hogy a tányér felét zöldség, a negyedét hús/hal/húspótló, a másik negyedét pedig teljes kiőrlésű gabonatermék/burgonya foglalja el. 

Íme néhány tipp testsúlyának megtartásához.

Fontos, hogy célja elérését követően elérhesse az energia-egyensúlyt. Próbáljon továbbra is így táplálkozni, hogy szervezete hozzászokhasson az új étkezési szokásokhoz. Testének ugyanis időre van szüksége ahhoz, hogy ez a viselkedésbeli
változás szokássá/automatizmussá váljon. Ez alapvető fontosságú testsúlyának fenntartásához. A Prodimed kiegészítőre már nincs szükség, ha Ön követi az egészséges és teljes értékű étkezési szokást.

Néhány segítség:

  • Keresse a megfelelő egyensúlyt

Próbálj megtalálni a megfelelő egyensúlyt, amely megfelelő Önnek. Néha, például szabadság alatt vagy egy ünnepi vacsorán egyszerűen csak nehéz betartani az új rendszer szerinti szigorú étkezési szabályokat. Az ilyen kivételes esetekben
ne legyen túl szigorú önmagához: inkább próbáljon továbbra is tudatosan választani az ételek közül. Ha az alap jól működik, akkor néha-néha belefér egy kis többlet fogyasztás. Gondoskodjon arról, hogy ez ne történjen túl gyakran, vagyis továbbra is válasszon tudatosan. Utána pedig folytassa onnan, ahol abbahagyta. Ha valami félresikerül,és túlságosan gyarapodik a testsúlya, akkor időben lépjen.

  • Mozogjon sokat

Az egészséges életmódhoz az elegendő testmozgás is hozzá tartozik. Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) azt javasolja, hogy hetente, több napra lebontva, legalább 150 percen keresztül végezzünk mérsékelten intenzív testmozgást. Emellett javasoljuk, hogy legalább 2-szer egy héten végezzen izom- és csonterősítő gyakorlatokat. Kerülje a gyakori ülő testhelyzetet.

Nincs a keresési feltételnek eleget tevő termék.

Keresés